یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 27 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۹:۴۹:۵۹

از سوی شرکت ملی حفاری انجام شد
حفاری بیش از 156 هزار متر چاه‎های نفت و گاز در 10 ماه نخست امسال

باشگاه خبری فراساحل: سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: متراژ حفر چاه‌های نفت و گاز با کاربست دکل‌های ناوگان این شرکت طی 10 ماه سال جاری در مناطق خشکی و دریایی کشور به 156 هزار و 413 متر رسید. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری، محمد آل خمیس در بیان عملکرد شرکت ملی حفاری ایران در بخش عملیات حفاری افزود: از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه  حفاری 111 حلقه چاه نفتی و گازی به اتمام رسیده است. وی اظهار کرد: از این تعداد چاه 52 حلقه توسعه ای (جدید) و 59 حلقه تعمیری است که 79 حلقه آن در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان بزرگترین کارفرمای این شرکت حفاری و تکمیل شد. آل خمیس در پیوند با این مطلب به حفر و تکمیل 14 حلقه چاه در میدان‌های نفتی که توسعه آنها از سوی شرکت مهندسی و توسعه نفت در دست اجرا است، شش حلقه در حوزه فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران، دو حلقه در میادین تحت سرپرستی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و 10 حلقه در قالب پروژه ای از جمله در شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت نفت و گاز پارس اشاره کرد.

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: در راستای اجرای پروژه هشت حلقه چاه اکتشافی در وسعت عملیاتی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در مدت پیش گفته دو دستگاه حفاری سنگین شرکت ملی حفاری در دو منطقه خنج در استان فارس و شادگان در استان خوزستان بکارگیری شد که حفاری دو حلقه چاه طبق برنامه زمانبندی دنبال می‌شود و این درحالی است که یک دکل دیگر برای آغاز حفاری شش حلقه چاه اکتشافی در قالب پروژه جدید بزودی با انتقال به موقعیت تعریف شده در مدار عملیات قرار می‌گیرد. آل خمیس با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی کارکنان سختکوش شرکت ملی حفاری ایران در بخش‌های عملیاتی، فنی، مهندسی و پشتیبانی برای تحقق برنامه‌های تبیین شده افزود: در این مدت حفاری 10 حلقه چاه 79 روز زودتر از برنامه کارفرما به اتمام رسید که از نظر اقتصادی و زودتر تولیدی شده چاه‌ها ارزش قابل توجهی دارد. وی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری هم اکنون 72 دکل حفاری خشکی و دریایی فوق سنگین، سنگین و سبک در تملک دارد، خاطرنشان کرد: دکل‌های حفاری این شرکت در زمان حاضر در مناطق عملیاتی استان‌های خوزستان، ایلام، فارس، بوشهر و هرمزگان در حال حفر چاه‌های توسعه ای توصیفی/ اکتشافی و تعمیری تکمیلی هستند.



  کد خبر : 6237
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :